Alla inlägg den 30 januari 2007

Av Patricia - 30 januari 2007 07:03

Igår kväll när vi gick och lade oss bad (läs tvingade) jag maken att använda sin speciella klocka som ska väcka honom när han sover som lättast.Vi kom isäng hyfsat i tid (ca 23), läste lite och släckte efter ca 30 min skulle jag tro.Imorse pep hans klocka strax innan kl 6 och han kom upp ovanligt bra, vilket gladde mig. Jag steg också upp.Tanken var att maken skulle ringt grannen igår och hört om maken kunde åka med honom in idag till stan, så att jag kunde ha bilen. Detta glömde maken och grannen åkte 06.20 hemifrån. Vi åt frukost och sen fick maken ta bilen till jobbet. Jag kunde ha kört honom till bussen, men det kändes bättre att han hade bilen.Jag kan sola imorgon förmiddag innan intervjun.Igår kväll var maken så gullig och diskade undan allt efter middagen, gjorde vid spisen osv. Det var jätteskönt att jag inte behövde göra något sådant idag.Vad ska jag göra idag då?Jo jag har tänkt läsa på om företaget idag, sy på tomten då hankatten hindrade mig ganska mycket igår genom att ligga PÅ tygerna och strategiskt mitt på bordet så att jag inte hade en chans att göra något vettigt. Jag får väl ta en koll för att se om något nytt jobb kommit in också.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards