Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Patricia - 10 mars 2008 13:37

Det snurrade så mycket i huvudet att jag var tvungen att lägga mig igen. Mysan kom upp i sängen och var kelig så vi låg och myste tills vi somnade. Ett tag senare kom Tudor upp i sängen och var så kelig han med. Men han insisterade på att vi skulle försöka ligga kind mot kind medan han spann som en tok. Det är inte så lätt att försöka sova då, men vi lyckades till sist.

 

 

En lång stund senare steg jag upp. Kunde inte andas när jag låg ner. Så det blev att jag satte mig lite i pysselrummet och pysslade ihop ett påskkort. Det blev lite annorlunda för att vara jag tycker jag.

 

 

Lite mat har precis ankommit till min mage tillsammans med en kopp te.  Mysan är ute och lever livet och Tudor tittar lite på Gustav 2, precis som Duracell gjorde för några veckor sen. De är så bedårande att se dem titta på film. Det är ju mycket p g a att det är så många djur med.



Jag får väl se hur länge jag orkar vara uppe nu. 

Av Patricia - 10 mars 2008 07:15

Vaknade av att inte kunna andas. Totalstopp i näsgångarna, febrig, stel, ont!

Inte alls skönt.

Faaan! Detta är inte vad jag behöver nu.

Suckar och går och lägger mig igen tillsammans med näsdukar och nässpray 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards