Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Patricia - 27 mars 2008 21:55

När jag har mens och speciellt när jag har sådana dagar som idag ska jag undvika de flesta och det mesta. Och ändå så gjorde jag det dumma misstaget att försöka spela lite GH ikväll.

 

 

En låt gick bra (min första på nivån hard). Sen gick det åt helvete. Jag blev som ett värmeaggregat och koncentration fanns inte. Så det var bara att ge upp.

 

 

När ska jag lära mig? *suckar* 

Av Patricia - 27 mars 2008 18:33

Idag har min barnlöshet varit stor. Dels mycket p g a hormonerna som har ravefest i mig, men även för att jag är påmind om att jag började med att spraya igår för ett år sen.

 

 

Tårar har trillat idag. Hopplösheten har känts stor. Sorgen överväldigad. Rasande ilska över min övervikt. Uppgivenhet. Ynklig för att jag känner att jag inte kommer vidare i processen. Kunna släppa det och gå vidare. Acceptera läget och kunna njuta av livet.

 

 

Så livet är inte vidare uppåt idag. Jag önskar att jag kunde säga det. Men jag tror att det beror mycket på hormonerna. Dock betyder det inte att det är mindre jobbigt för det.

 

 

Väntar nu på att Kalle ska komma hem. Han kom iväg sent till jobbet idag. Det är skit att det är just dessa dagar jag önskar han var här. Men jag klarar mig.

Av Patricia - 27 mars 2008 15:07

Inga nyheter här idag. Smärta med stort S är här fortfarande.

Tillbringar hela dagen i soffan. Hormonerna är lite överallt och jag är jättetäppt i näsan. 

 

 

Låg och tittade på Lady och Luffsen i förmiddags och somnade. Sömn brukar vara bra mot mensvärk, men idag funkade det inte så bra tyvärr. Typiskt. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards