Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Patricia - 11 mars 2007 22:50

Nu har jag gjort ett kort till en av mina bästa vänner. Hon har haft en jobbig vinter och jag har inte varit så duktig på att stötta henne som jag skulle kunnat.Så nu har jag gjort ett kort som jag tänkte skicka till henne imorgon. :)

Av Patricia - 11 mars 2007 21:27

Det går ju inte att låta bli att bli tonårskär i Måns Zelmerlöv. Så där fnissig och lite matt i benen, precis som när man var tonåring.Hur mycket charm kan rymmas i en 20-åring? 20-åringar brukar ju vara blyga och kan knappt prata. Men denne man får ju en att tappa konceptet fullständigt. Och det är inga rumsrena tankar heller. :)Men så är han ju skåning. ;)Under dagen har jag blivit så fruktansvärt sugen på att se Grease på Nöjesteatern i Malmö då jag förstått att han är med där. VILL!!!Shit vad biljetterna var dyra. 395:-. Får väl fortsätta att drömma om honom bara.

Av Patricia - 11 mars 2007 21:26

Maken var uppe och hälsade på innan ikväll och tittade på mina färgläggningar. Jag fick mycket beröm och han tycker jag är jätteduktig. :) Det är alltid kul att få höra att man är bra på något.

Av Patricia - 11 mars 2007 18:25

Maken gillade kortet till kusinen.Får inte glömma att skanna det sen till min arkivering. :)

Av Patricia - 11 mars 2007 18:24

Min hemgjorda minestronesoppa, vitlöksbröd och vatten till detta. Underhållning blev Malcolm in the middle. en rolig serie om en lite annorlunda familj. :)

Av Patricia - 11 mars 2007 16:57

Jag tycker verkligen inte om att jag är konstant kall om händerna. Jag kan inte heller ha vantar på mig inomhus, speciellt inte när jag pysslar. Jag är tillräckligt klumpig som det är ohc vill inte ta sönder ngåot. Lite onödigt.Men en kofta får det nog bli. Den har långa armar. Får krypa upp händerna där när jag inte använder dem.

Mat

Av Patricia - 11 mars 2007 16:56

Hmmmm...undrar om det bara är jag som är hungrig i det här hushållet.Mat hade ju varit gott.Ska värma soppa nu tror jag.

Av Patricia - 11 mars 2007 16:54

Då var kusinens kort klart. Lite annorlunda mot de andra, men ändå ganska fint. Det gäller ju att försöka förnya sig själv hela tiden. :)Nu håller jag på med kuvert till kusinen och till pappa. Sen är det bara frimärke och redo att postas. Skönt att se till att allt är klart så det bara är att skicka sen. :) Ordning och reda, det är jag det. :)

Ovido - Quiz & Flashcards