Alla inlägg den 24 mars 2007

Av Patricia - 24 mars 2007 21:15

Ikväll har vi ätit varma mackor. Vi försökte göra dem lite nyttiga.* Fiberrost* skinka 3%-ig* ost 17%-ig* tomatskivorDet var jättegott. :) Om vi orkar göra och äta blir det lite fruktsallad sen med lite Lightglass. :)Nu ska vi se vad vi hittar för film att titta på. :)

Av Patricia - 24 mars 2007 17:31

Maken har handlat mat, jag har diskat undan, jag har gjort räksallad, vi har ätit och vi har jobbat i trädgården. Det är mycket att göra, men vi har kommit en bit på väg iallafall. Hoppas vädret är fint tidigt imorgon så kan vi gå ut ännu tidigare än idag.Katterna har tyckt det var jätteroligt att vi var ute med dem. De busade lite och jagade varandra men var med oss en hel del också. :) Det är mycket roligare att vara ute när vi är ute.Trots att jag använde trädgårdshandskar lyckades jag bryta min ena lillfingernagel. Det gjorde lite ont och ser inte så fint ut heller. :( Typiskt.Snart blir det ett bad eller en dusch. Sen blir det nog en film ikväll och bara ta det lugnt. Vi är båda jättetrötta.

Av Patricia - 24 mars 2007 12:45

Kom igen solen! Kämpa. Ta dig igenom de jobbiga molnen! Kom fram mer så lovar jag att du ska få värma mig.

Av Patricia - 24 mars 2007 10:08

Det är en massa dumma moln på himlen idag. De gör att solen får svårt att tränga igenom och ge mig det ljus och den värme jag vill ha och behöver idag för att vilja arbeta eller ens vara ute. :( Det ser t o m ut att var lite dis åt ett håll.Jag ska ställa mig och iordninggöra räksalladen så att den är klar sen när vi är hungriga för lunch. Maken ska göra frukost. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards