Alla inlägg den 14 mars 2007

Av Patricia - 14 mars 2007 18:35

Eftersom vi gjorde mycket mat igår, räcker det även idag, vilket är jättebra och skönt.Så det blir lax med grönsaker och potatis idag också. :)Nyttigt och mumsigt.

Av Patricia - 14 mars 2007 18:31

Maken har åkt för att handla mat. Det är mestadels frukt och grönsaker som han ska handla. Fyra gånger på 15 minuter hann han ringa för att fråga. Han är så söt min lille gubbe. Och jag är glad att ringer och frågar om han är osäker istället för att gissa eller göra något annat. :)

Av Patricia - 14 mars 2007 17:35

Nu ringde nyss det andra bemanningsföretaget för att kolla om jag fått något jobb.Hon har tydligen något på gång där jag kunde vara intressant. Tyvärr bara ett graviditetsvikariat och ingen fast anställning hos bemanningsföretaget heller. Men hon sa att trycket är högt så det borde inte vara några problem att hitta något till mig sen.Så hon ska lämna mitt CV och höra av sig senare i veckan.Ojojoj. Blir nästan lite generad att jag är så "eftertraktad". :)

Av Patricia - 14 mars 2007 16:57

För en stund sen ringde kvinnan från bemanningsföretaget för att kolla hur jag upplevde intervjun igår. Till detta hör att hon är på semester. Vi småpratade lite och jag berättade hur jag upplevt intervjun. Hon tyckte det lät jättebra och hoppades att jag ska få någon av tjänsterna. Vi ska höras av igen i början på nästa vecka och hon ska se till att handläggningen går så fort som möjligt.

Av Patricia - 14 mars 2007 15:34

Jag och maken borde ta ut våra cyklar, kolla igenom dem och ta oss ut på cykelturer nu. Så det får vi väl ta itu med tycker jag. För vi har ju fina cyklar och de blir så ledsna av att stå i garaget. Stackarna.

Av Patricia - 14 mars 2007 15:32

Kände att jag behövde lite mellanmål.Så nu sitter jag och smaskar på lite russin och fortsätter dricka Ramlösa. :)Sitter under tiden och läser bloggar. Det tycker jag att jag är värd. :) Uppdatering: Fy vad äckligt russin är om man råkar äta lite för många. :(

Av Patricia - 14 mars 2007 13:23

5,2 km gick jag stavgång idag. Solsken och stark sid/motvind emellanåt (på tillbakavägen).Jag gick på 56 minuter. Själv! Jag tycker det är lite lättare att gå fort när man är två. Men tack vare min iPod och snabb musik gick lilla rultiga jag på 56 minuter. Jag är superstolt över mig själv.Några gånger på tillbakavägen höll jag på att slå av på takten och nästan ge upp, men då tänkte jag att "så faan heller" och tog i lite till.Nu har jag gjort lunch som består av 2,5 dl kyckling/tandorisoppa, två knäckebröd med skinkost (16% fett), rökt nötkött och en röd paprika samt en morot vid sidan om. Till detta ska jag dricka ramlösa Persimon & grape.Det var skönt med solsken och jag tror att jag fått lite lite färg. =)Men nu är det lunch och Christer i P3. :)

Av Patricia - 14 mars 2007 11:33

Nu bär det ut i solen. Jag ska ut och gå stavgång 5,2 km. Ska bara få med iPoden så jag har något att lyssna på.Till lunch blir det nog soppa.Receptet på minestronesoppan har jag inte glömt Alma. Den kommer sen. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards