Alla inlägg den 26 mars 2007

Av Patricia - 26 mars 2007 20:13

Idag klockan 06.00 började jag spraya inför försök nr 2. Vaknade en kvart innan av att maken steg upp för att kissa. Låg sen och tittade på klockan tills den blev 6. En sprayning i varje näsborre. Kunde inte somna om sen, men det berodde nog mer på att jag ska på en andraintervju nu på morgonen.Innan jag sprayade låg jag och funderade över om det här är vad vi vill just nu. Hela processen från förra gången spelades upp i raketfart. Det var nog för att jag igår kväll läste igenom vilka biverkningar som är vanliga när man tar Suprecur. Jag har aldrig sett så många biverkningar, och inga roliga heller. Men denna gång hoppas jag vara mer förberedd och ska göra allt för att försöka förminska eller förhindra att många av dem slår in.Jag vägde mig imorse. 83,8kg står vågen på. 1 hg har jag gått ner sen förra måndagen. Det måste bli fler promenader denna veckan. Och fortsätta jobba i trädgården. Man kan ju hoppas att jag byggt upp lite muskler förra veckan i alla fall. Jag har inte vräkt i mig mat, inte ätit onyttigt. På två veckor har jag gått ner 1,7 kg och totalt 16,2 kg. Jag har sedan några veckor tagit en Folsyratablett och en vitamintablett varje dag..En, max två koppar kaffe varje dag. Max en kopp te, men helst inte varje dag då det gör att jag samlar vatten.Det här kommer att gå bra. Det ska gå bra! Det har jag bestämt.Blev ganska trött efter första sprayningen och har legat och sovit hela eftermiddagen. Kände samma trötthet sköljas över mig när jag sprayade ikväll. Dock lite svårt att sova.

Av Patricia - 26 mars 2007 16:34

Jag vägde mig i morse, men blev inte så glad. Den visade att jag endast gått ner 1 hg sen förra måndagen. Dock har jag ätit mycket räkor och känner att jag samlat vatten. Men jag tränade alldeles för lite förra veckan. Trädgårdsarbete två dagar, gymmet en dag, småpromenader någon dag. Inte tillräckligt. Och jag äter nog fortfarande lite för stora portioner. :(Jag hoppas att jag ökat lite i muskelkraft under denna vecka.

Av Patricia - 26 mars 2007 11:54

Imorse var det rejält disigt när vi steg upp. Dessutom -3 grader.Men nu skiner solen och det är underbart ute.Jag ska göra lite lunch. Sen blir det nog att försöka jobba lite i trädgården. Har fortfarande väldigt ont i nacken, men ska försöka fixa det med vetekudde och ev tigerbalsam och en värktablett.

Av Patricia - 26 mars 2007 11:49

Jag var i god tid till mötet/intervjun idag. När jag kom dit berättade kvinnan som håller i intervjuerna att hon inte kom åt servern och därmed inte heller mitt test. Efter 40 minuters väntande och många samtal senare hade hon äntligen papperna i handen.Hon ställde ett antal öppna frågor som jag fick svara på och som hon antecknade. Efter det gick vi igenom resultaten och allt stämde bra utom på en punkt där jag kände att jag inte riktigt kunde hålla med. Men så kan det bli. :)Jag orkar inte redogöra just nu vad vi kom fram till, men det kommer nog. :)Till sist tog hon ett foto på mig. Om jag går vidare kommer hon att ha med detta foto till företaget på fredag när hon ska träffa dem.Om jag inte hör av henne under veckan kommer mina papper att lämnas till företaget och förhoppningvis kommer de då att kontakta mig nästa vecka för en slutintervju hos dem.Så nu är det bara att vänta igen, men denna gång på att hon inte ringer. :)

Av Patricia - 26 mars 2007 07:29

Nu pirrar det i magen. Jag återkommer senare med en rapport om hur jag är. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards