Alla inlägg den 18 mars 2007

Av Patricia - 18 mars 2007 22:31

Här är ett kort som en av mina arbetskamrater fick i veckan. Jag väljer att bara visa framsidan på kortet då baksidan är väldigt personlig. Men jag kan garantera att det är pyssligt även där. :)

Av Patricia - 18 mars 2007 22:26

Jag har en handväska som funkar som en liten ryggsäck. Jättepraktiskt för mig som inte gillar att ha handväska på ena axeln.Jag har varit jättenöjd med den. Svart och i läder. Men i onsdags när jag var på intervju märkte jag att den höll på att lossna i ena remmen och igår när jag drog lite försiktigt gick den av.Att sy i läder är verkligen inte det lättaste, men jag blir så illa tvungen att försöka laga den.Men glad är jag inte. :(

Av Patricia - 18 mars 2007 21:30

Idag har två arbetskamrater ringt mig. Den ena är en av de vi umgås med då och då på fritiden. Vi tjejer ger oss inte förrän vi vinner över männen i TP (om de bara kunde sluta ha sådan tur). Det var ett trevligt samtal där vi kom fram till att de ska leta datum till när vi kan komma på middag och spel. :) Så det ser jag fram emot.Den andra som ringde var en från mitt arbetslag. Det var också lite trevligt. Dock misstänker jag att arb.laget pratat om vem som skulle ringa mig eftersom de är nyfikna på hur jag har det. Det roliga är att hon som drog det kortaste strået är inte den mest pratsamma. Men jag fick lite uppdatering på jobb och fritid, vilket alltid är trevligt.Det är dock alltid trevligt när folk tänker på en. :)

Av Patricia - 18 mars 2007 21:22

Äntligen är mina föräldrars badrum klart. Jag skrev lite om det när jag var där nere och hjälpte dem komma igång.Mamma hade varit jätteduktig och mailade bilder till oss ikväll. Herregud vilken skillnad. Man tror verkligen inte att det är samma badrum. Det blev så fint. Wow är det enda ord som passar. :)Det var jätteskoj att följa utvecklingen från de bilder jag tog från början när vi rev badrummet till hur det ser ut nu.Jag är så glad för deras skull att de äntligen fått sitt fina badrum. Grattis mamma och pappa. :)

Av Patricia - 18 mars 2007 15:54

Maken är jättegullig och jobbar på min pysselhemsida idag. Det går långsamt, men den artar sig. :)Den kommer att bli jättefin till sist. :)

Av Patricia - 18 mars 2007 15:05

Blåst, ösregn, hagel, snöfall, blåst.Allt detta inom 15 minuter.Jag ska inte ut idag. Det får bli övningar inomhus.

Av Patricia - 18 mars 2007 12:05

Vaknade kl 9 av makens klockradio. Minstingen vaknade då också och kom upp till huvudändan och lade sig hos mig och ville bli klappad. Låg och klappade henne, men så fort jag slutade lät hon som en krokodilunge, om du någon gång hört en sådan. "Eäh" med kraft i början på ordet är ljudet hon får ut. Detta ljud betyder MER! Så det var bara att fortsätta klappa henne tills hon var nöjd. :) Skit i mina behov. ;)Men mysigt var det.

Av Patricia - 18 mars 2007 12:04

BordeVillOrkar inteMåsteÖnskarKaraktärslösSkärpning!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards