Alla inlägg den 12 mars 2007

Av Patricia - 12 mars 2007 22:43

Med tanke på all skit jag skriver borde jag valt ss.bloggagratis.se från början.SS som i Samlat svammel, eller liknande. För svammel är vad det här är. :)Jag kanske borde gå och lägga mig nu. :)

Av Patricia - 12 mars 2007 22:40

Det här slog mig precis.Kommer jag att bli ihågkommen av någon utanför familjen när jag dör? Vad kommer jag i så fall att bli ihågkommen för?Det skulle vara lite spännande att veta, samtidigt som jag hade varit lite orolig. För tänk om svaret var att ingen kom ihåg mig, att jag inte gjort någon inverkan hos en enda människa. Eller att jag är ihågkommen, men inte p g a något positivt.Det är när jag får sådana tankar och frågor i huvudet som jag känner att jag ska försöka bli en bättre människa. För jag vill faktiskt bli ihågkommen och för bra saker.

Av Patricia - 12 mars 2007 22:37

Efter att ha sett CSI ikväll stannade vi kvar på kanal 5. Där går nu 100 höjdare.Himmel vilka original det finns. :) Det är helt otroligt. Man kan ju inget annat än att le åt dessa specella personligheter. :)Alla är vi speciella på ett eller annat sätt. :)

Av Patricia - 12 mars 2007 22:27

Imorgon är det äntligen dags för en ny intervju. Det ska bli kul. Jag ska ta en snabb genomgång innan på dagen för att titta igenom mina anteckningar och frågor samt se om jag glömt någon fråga.Efter intervjun ska jag ta och kolla in en ny butik i stan. Det ska bli kul. Sen ska jag vänta på maken tills han slutar.Är jag pigg ska jag även passa på att sola på förmiddagen.

Av Patricia - 12 mars 2007 20:50

Ikväll kl 21 är det CSI.Imorgon är det Gilmore Girls & Desperate Housewives.På onsdag kl 21 är det ny säsong av Grey's anatomy.*ler* Mysiga kvällar i veckan.

Av Patricia - 12 mars 2007 20:48

Maken tycker jag är lite knäpp som kommer med konstiga kommentarer då och då. *ler* Jag förstår inte. Jag är ju allid så här. :) Fullt normalt för att vara jag.Oj, nu var jag söt också. :) Yeay!

Av Patricia - 12 mars 2007 19:07

Vi kom ut och gick. Lite mer än 30 minuter promenerade vi raskt. Längre hann vi inte då det blev mörkt och vi hade inga reflexer på oss. Men jag känner mig ganska nöjd ändå.Nu har vi ätit soppa. Det var jättegott. Och nu är jag lite trött, men nu förtjänar jag tröttheten. :)

Av Patricia - 12 mars 2007 17:40

Tröttheten har sakta gjort närmanden och nästan hånglat upp mig, men jag vägrar att falla för den. Jag SKA gå ut och gå.Maken är på väg hem och jag har precis bytt om till träningskläder. Och vill inte han ut ska jag ut själv.Jag SKA vara duktig och nu ska banne mig kilon av!Det blir minestronesoppa utan något bröd till idag för min del.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards