Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Patricia - 15 mars 2007 22:02

Jag berättar ju lite då och då att jag gör olika kort. Ibland går de att öppna och ibland står det text direkt på baksidan (dock dekorerat där med).Jag tänkte jag skulle visa vad en av mina bästa vänner fick härom dagen.Hon blev jätteglad för det. :)Vad tycks?

Av Patricia - 15 mars 2007 21:10

Skakar vilt på huvudet och tar djupa andetag. Åh så gott mitt hår luktar. Attans att det inte är längre så jag slapp skaka på huvudet för att känna doften. :)

Av Patricia - 15 mars 2007 21:03

Imorgon eftermiddag kommer förhoppningsvis en kompis hit.Då ska han och jag ut och ta en rask promenad. Han, liksom jag, behöver gå ner i vikt, så vi tänkte att vi ska försöka träffas en dag i veckan och motionera eller träna något.Kommer han inte hit imorgon, kommer jag ändå att vara duktig och komma ut och promenera. Det ska ju bli jättefint väder här. :)Och på lördag blir det gymmet med maken. :)

Av Patricia - 15 mars 2007 20:10

Känner att jag även tränat ryggmusklerna idag. :) Ju mer ont jag har desto duktigare känner jag mig. :)

Av Patricia - 15 mars 2007 20:10

Dagens middag blev tacos. Mumsigt.

Av Patricia - 15 mars 2007 16:45

Det kommer bara mörkare och mörkare moln här och det ser riktigt rått ut ute nu. Usch. Jag vill ha strålande sol och varmt nu. Det har vi förtjänat tycker jag.Måtte det vara bättre väder imorgon. Måste ju ut och röra på mig.

Av Patricia - 15 mars 2007 16:43

Jag försöker göra ett födelsedagskort till en kompis, men jag får inte ihop det riktigt.Har lagt det åt sidan istället för att fortsätta. Risken att det blir katastrof är mindre om jag lägger undan det än fortsätter.

Av Patricia - 15 mars 2007 14:23

Jag har äntligen tagit itu med att kolla upp färgade papper och organiserat det på ett bättre sätt än innan så jag lättare kan se vad jag har.Sen har jag läst bloggar. Jag försöker göra det en gång om dagen. Sen är det vissa bloggar jag besöker någon gång till/dag. :)Är fortfarande lite trött, men inte lika mycket längre, vilket känns bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards