Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Patricia - 21 mars 2007 14:49

Imorse ringde klockan strax innan halv sju. Prick 06.30 ringde jag maken för att kolla att han var vaken. Steg sen upp, åt frukost och gjorde vid mig. Kom iväg lite sent till sjukhuset. Hittade rätt, väntade på att få betala och satt sen i väntrummet i ca 30 minuter. Hann få rejäl ångest, eftersom sist jag var på samma avdelning väntade vi på besked samt tid för op för utomkvedes. Hela den helveteshelgen rullades upp i mitt inre. :(Väl inne hos läkaren fick jag förklara varför jag var där och hela besöket gick jättebra. Läkaren var mycket lyhörd och det kändes kanonfint.Efter sjukhuset åkte jag till gymmet och tränade i 2 ½ timme. Alla mina vanliga maskiner gicks igenom och på vissa gjorde t o m fler repetitioner än förra veckan. Dessutom gick jag på löpbandet i 45 min + 5 min nervarvning. Det kändes jättebra och duktigt. Stretchade ordentligt.På väg till bilen sen åt jag en banan och sen var det dags för intervjun. Det gick hyfsat. Dock tror jag inte jag har någon chans på det jobbet eftersom jag inte har erfarenhet av löpande redovisning. Men de behåller mig i deras databas och hon verkade gilla mig. På fredag eller måndag får jag besked.Nu är jag hemma och har ätit en sen lunch/tidig middag. Mamma har ringt och vi har pratat ett tag.Nu ska jag diska (diskmaskin fortfarande sönder). Sen ska jag faktiskt vila lite.Ikväll är det Grey's anatomy. :)

Ovido - Quiz & Flashcards