Alla inlägg under mars 2007

Av Patricia - 16 mars 2007 17:22

Så där ja. Ett låååångt bad med en lång powernap idag blev det.Men nu är jag klar, ren och luktar gott igen.

Av Patricia - 16 mars 2007 14:49

Sitter nu i badkaret. Vattnet är varmt, jag har i badsalt, en bok, telefonen, och datorn. Jag kände för att lyssna på musik idag i badet och det gör man bäst och lättast på datorn.Nu är det dags att koppla av inför helgen. :)

Av Patricia - 16 mars 2007 13:49

Glömde att skriva att det blev den "korta" rundan på 4,2 km idag igen. Inga stavar. Ca 46 minuter tog rundan. :)

Av Patricia - 16 mars 2007 13:42

Det var lite kämpigt att gå idag. Det blåste ganska kraftigt, men som tur var sken solen.Men blåsten var inte det jobbigaste, nej det var vaderna som protesterade. Jag blev faktiskt lite irriterad eftersom jag tycker jag varit duktig på att stretcha efteråt.Dessutom stack det i vänster fot som när den vaknar upp efter att ha sovit. Smått äckligt att gå fort då. Men det gick. Antagligen hade jag snörat skon lite för hårt. Släppte lite på det och då kändes det lite bättre.Det var inte förrän jag kom hem och stretchade som jag kom på att jag faktiskt inte stretchat vaderna. Alla andra j-vla muskler i benen har jag nog lyckats stretcha, men inte vaderna. Hur kan man missa det undrar jag? Sanslöst. Det är ju inte så att jag är nybörjare på att stretcha precis, så det övergår mitt lilla förstånd hur jag kan missa dessa väldigt viktiga muskler.Men idag är de stretchade. Kom dock på att jag inte tagit framsidan av låren. :)Nu äts det lunch iallafall. Kycklingsoppa (5 dl) och två fiberknäckebröd med linsgroddar, mungbönor, mjukost, en skiva 17% ost och på andra kycklingpålägg och överst 2 skivor paprika på varje. Till detta Ramlösa. Dagens smak är vanlig citrus. :)Till denna goda lunch lyssnar öronen på Christer i P3. :)

Av Patricia - 16 mars 2007 12:23

Jag har äntligen lyckats få in vissa låtar på min iPod. Lite krångligt, men jag har lyckats! *ler nöjt*Så nu bär det av ut. Tror inte det blir stavar idag heller. Blåser för mycket. Får träna armar imorgon på gymmet. :)

Av Patricia - 16 mars 2007 11:53

Banan uppäten.Jobbar på ett päron nu. Gott och nyttigt. :)

Av Patricia - 16 mars 2007 11:38

Jävla skitdator!Den får spatt ibland när jag skriver. Jag råkar tydligen komma åt någon knapp (OBS! ej caps lock) och då blir all text i versaler och det är jättepilligt att få den att sluta.Hade precis skrivit ett inlägg när den ballade ur och det gick inte att spara. :(Får se om jag skriver det sen.

Av Patricia - 16 mars 2007 11:27

Då var våra gröna vårgardiner upp i köksfönsterna igen. Dock inte utan lite problem.Jag hade lagt gardinstången som är till diskbänksfönstret på diskbänken. Naturligtvis hade pluttan hunnit dit och kissa på den för att den skulle ju banne mig inte ligga där! Upptäckte det precis när jag skulle trä på gardinen. Jävla katt!Diska av gardinstången och försöka desinficera diskbänken. *suckar*Nåja, nu är de uppe och släpper in massor med vårljus. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards