Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Patricia - 7 januari 2008 21:49

Ikväll har jag pysslat lite samt pratat med en vän. Det har varit en supermysig kväll och det var längesen jag mådde så här bra. För bra just nu, det mår jag verkligen. Jag bara sitter här och ler, och bara mår bra. =)



Och pysselbloggen är uppdaterad. Ett nytt kort. En typ av kort jag inte gjort tidigare. Blev så inspirerad av Minelle. :)



Av Patricia - 7 januari 2008 21:47

Jag gick in i sovrummet nu för att hämta en sak. Då fann jag minstingen liggandes under min bäddmadrass på 4-5 cm. Där hade hon krupit under och låg och sov längs kanten på den i mitten mot makens madrass. Jag råkade tydligen skrämma henne när jag kom in, så hon steg upp. Men himmel så bedårande, men knäppt det såg ut. =)

Av Patricia - 7 januari 2008 08:10

Vi kom ju inte i säng tidigt igår precis. Och vi låg och pratade läääänge inatt om allt möjligt. Vi har våra bästa samtal när vi gått och lagt oss tycker jag.



Det var lite segt när min mobil väckte mig imorse, men vi kom snabbt upp när vi hörde att en av katterna plockat loss nålar från anslagstavlan, petat ner dem på golvet och lekte med dem. En av två hittade vi. Sen stod jag och plockade loss alla som inte höll uppe något. Hoppas resten får sitta kvar uppe.



Så vid 7 var vi på jobbet idag. Skönt.

Det är ca 1 grad varmt så det smälter lite, men fryser ändå, d v s halt! :( Hade lite svårigheter att ta mig ut till bilen. Men inne i stan är det rent från snö och is. 

Av Patricia - 7 januari 2008 00:12

Nu har jag suttit en stund och pysslat lite. Skönt. Men hade gärna hunnit börja på ett kort också. Men men. Man kan inte få allt.

 

 

Tänkte jag skulle visa hur jag såg ut på nyårsafton.

Tycker du inte det är fint, var tyst.

Tycker du det är fint, kommentera gärna. ;) 

 

 

  

 

Presentationsbilden är också från nyårsafton efter det att vi kom hem från grannarna när maken mådde sämre igen.

 

 

Borde väl gå och lägga mig nu. Jag kommer att vara så trött imorgon. :( 

Ovido - Quiz & Flashcards